امکانات اتوبوس های اسکانیای وی آی پی
نوشته شده توسط : hsi

همانطور که در قسمت بالا هم به این موضوع اشاره ای داشتیم، سفر با اتوبوس یکی از رایج ترین نوع سفر در میان ایرانیان است. معمولا این اتوبوس های اسکانیا برای مسیر ها و شهر های پر تردد هم استفاده می شود، مانند شهر مشهد. پس اگر قصد سفر به مشهد و تهیه ی بلیط اتوبوس مشهد را داشتید، پیشنهاد می کنیم که حتما از اتوبوس های اسکانیا استفاده نمایید. این اتوبوس ها در حالت VIP دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد و خاص هستند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

دارای صندلی هایی که قابلیت تخت خواب شو دارند.

دارای مانیتورهای اختصاصی که برای از صندلی تعبیه شده است.

مجهز به پریز برق برای شارژ وسایل الکترونیکی

دارای اینترنت رایگان.

مجهز به سیستم تهویه هوا.

 اتوبوس وی ای پی یا معمولی

هزینه کرایه اتوبوس معمولی نسبت به اتوبوس‌های وی‌ آی‌ پی (که در ادامه معرفی شده ) ارزان‌ تر بوده و می‌توان با کمترین هزینه ممکن، سفر خوبی را تجربه کرد. اتوبوس‌های معمولی دارای دو نمایشگر در ابتدا و اواسط اتوبوس هستند و در طول مسیر فیلم‌ و نمایش‌ پخش می‌کنند. همچنین در تمام فصول سال برای متعادل‌سازی هوای داخلی اتوبوس و راحتی مسافران ، از سیستم‌های تهویه هوا برای خنک‌سازی و یا گرم کردن محیط داخلی استفاده می‌شود. کپسول آتش‌نشانی، جعبه کمک‌های اولیه و چکش اضطراری از دیگر خدمات اتوبوس‌های معمولی برای مسافران است.این نکته را بخاطر بسپارید که اتوبوس‌های معمولی برای مسافت‌های کوتاه‌ تر (کمتر از ۶ ساعت) مناسب هستند

اتوبوس معمولی چند صندلی دارد؟

اتوبوس‌های معمولی اغلب ۴۰ الی ۵۰ صندلی دارند. این صندلی‌ها به صورت دو ستونه چیده شده‌اند که هر ستون ۲ صندلی دارد. به این ترتیب هر ردیف ۴ صندلی را در خود جای داده است.

 

تراکم صندلی‌ها باعث می‌شود که فضای زیادی بین صندلی این اتوبوس‌ها وجود نداشته باشد. بنابراین فاصله بین صندلی‌های بیش‌تر اتوبوس‌های معمولی کم است. بنابراین این نوع از اتوبوس‌ها فضای اندکی برای استراحت مسافران دارند و از دید آن‌ها برای مسافت‌های طولانی مناسب نیستند.در اتوبوس‌های معمولی می‌توان برای راحتی بیشتر ، پشتی صندلی را به وسیله یک اهرم کمی به عقب کشاند.

 



:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 275
|
تعداد امتیازدهندگان : 86
|
مجموع امتیاز : 86
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: